Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ιστορικού Ντοκιμαντέρ ως αφορμή κριτικής-δημιουργικής συνομιλίας Ιστορίας και Κινηματογράφου στο σχολείο – Κώστας Αγγελάκος

Fake History: “παραχαράσσοντας το νόμισμα” στο μάθημα της Ιστορίας – Δημήτρης Κ.Μαυροσκούφης

Όταν η σχολική ιστορία υπηρετεί την ειρήνη και τη δημοκρατία: το έργο του Συμβουλίου της Ευρώπης – Άγγελος Παληκίδης

Διδακτική της Ιστορίας και Δημόσια Ιστορία: ιδεολογικές και επιστημολογικές συντεταγμένες στις ταινίες των Lanzmann, Begnini και Klimof για το Ολοκαύτωμα/Shoah – Γιώργος Κόκκινος & Μυρτώ Κοκκίνου Γεωργοπούλου

Ένα εφαρμοσμένο παράδειγμα προσέγγισης εκθεσιακού υλικού με γνώμονα την ενσυναίσθηση, ως μικρή συμβολή στη συζήτηση για μια εναλλακτική διδακτικής της Ιστορίας – Ειρήνη Γαβριλάκη

Ιστορική εκπαίδευση εκτός των σχολικών τειχών: Το ιστορικό τοπίο ως πεδίο επίσκεψης και έρευνας – Κώστας Κασβίκης