Κώστας Αγγελάκος - Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ιστορικού Ντοκιμαντέρ ως αφορμή κριτικής-δημιουργικής συνομιλίας Ιστορίας και κινηματογράφου στο σχολείο.
Ευγενία Αλεξάκη - Το μνημείο ως τόπος συμπερίληψης των «αόρατων» της ιστορίας - Η περίπτωση του Κριστόφ Βοντίτσκο. Πρόταση αξιοποίησης της σύγχρονης τέχνης στην ιστορική εκπαίδευση.
alexakiTab Content goes here
Νίκος Αναγνωστόπουλος - Η προφορική ιστορία και η τεχνική της συνέντευξης.
anagnostopoulosTab Content goes here
Γιώργος Ανδρίτσος - Ο Εμφύλιος στη μεγάλη οθόνη από το 1974 έως το 1989. Η αφήγηση των ηττημένων.
andritsosTab Content goes here
Αξιοποίηση ιστορικών πηγών με ενδεικτική διδακτική προσέγγιση του Ψυχρού Πολέμου. Παναγιώτης Γατσωτής
gatsotisTab Content goes here
Ειρήνη Γαβριλάκη - Ένα εφαρμοσμένο παράδειγμα προσέγγισης μουσειακού υλικού με γνώμονα την ενσυναίσθηση, ως μικρή συμβολή στη συζήτηση για μία εναλλακτική διδακτικής της Ιστορίας.
gavrilakiTab Content goes here
Βασίλης Δαλκαβούκης - Η διδασκαλία της προφορικής ιστορίας στο σχολείο.
dalkaboukisTab Content goes here
Κώστας Κασβίκης - Ιστορική εκπαίδευση εκτός των σχολικών τειχών: Το ιστορικό τοπίο ως πεδίο επίσκεψης, έρευνας και μελέτης.
Γιώργος Κόκκινος - Ιστορική έρευνα, τραυματική μνήμη, μαρτυρία, πολιτική ευθύνη: Η τεκμηριωτική λογοτεχνία ως υλικό για μια (δυνητική) κινηματογραφική οικογενειακή saga.
kokkinosTab Content goes here
Μυρτώ Κοκκίνου-Γεωργοπούλου - Ανοικειωτικοί μηχανισμοί και η υποκειμενικότητα του βιωμένου τραύματος στις ταινίες Έλα να δεις και Γιος του Σαούλ: μια συγκριτική ανάγνωση ταινιών για το Ολοκαύτωμα.
kokkinouTab Content goes here
Διονυσία Κοπανά - Η διαδικασία ανάπτυξης του ντοκιμαντέρ: Πώς από την πολύ γενική και αόριστη αρχική ιδέα οδηγούμαστε σε συγκεκριμένες και ουσιαστικές κατευθύνσεις, για να εντοπίσουμε την ιστορία που θέλουμε να διηγηθούμε, το διακύβευμα, τη μορφή, το ύφος, τους χαρακτήρες, τους τόπους, τον χρόνο, το τόξο της αφήγησης της ταινίας μας.
kopanaTab Content goes here
Έλλη Λεμονίδου - Από την πολιτική ιστορία στην κινηματογραφική αποτύπωση: Πολλαπλές αναγνώσεις του ευρωπαϊκού 20ού αιώνα.
lemonidouTab Content goes here
Δημήτρης Κ. Μαυροσκούφης - Fake history: «Παραχαράσσοντας το νόμισμα» στο μάθημα της Ιστορίας.
mavroskoufisTab Content goes here
Alice Modena - Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τον τρόπο που διδάσκουμε μέσα από ιστορίες ποδοσφαίρου; Το πρόγραμμα Football Market History.
modenaTab Content goes here
Άγγελος Α. Παληκίδης - H εθνική ευεργεσία και οι εθνικοί ευεργέτες στα σχολικά εγχειρίδια της μεταπολεμικής και μεταπολιτευτικής Ελλάδας.
palakidisTab Content goes here
Ελένη Πατσιατζή - Έμφυλες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ιστορίας. Μελέτη περίπτωσης: το εργοστάσιο Λιπασμάτων στη Δραπετσώνα.
patsiatziTab Content goes here
Εύη Πίνη - Ο Λέων των Κυθήρων, από το μουσείο στην οθόνη.
piniTab Content goes here
Βασιλική Σακκά - Κινηματογράφος και Ιστορία. Η γοητεία και οι κίνδυνοι της αξιοποίησης του κινηματογραφικού υλικού στην τάξη: προδιαγραφές, προετοιμασία και παιδαγωγική ετοιμότητα.
sakkaTab Content goes here
Λάμπρος Α. Φλιτούρης - Ο Πειρασμός της λογοκρισίας: από τον Ν. Καζαντζάκη στον Μ. Σκορσέζε.
flitourisTab Content goes here