Η διδασκαλία της προφορικής ιστορίας στο σχολείο – Βασίλης Δαλκαβούκης

Δημόσια τέχνη, προφορική ιστορία και παιδαγωγική της κοινωνικής δικαιοσύνης. Το μνημείο ως τόπος προβολής αποσιωπημένων ιστοριών στο έργο του Krzysztof Wodiczko – Ευγενία Αλεξάκη

Η πρόσληψη του Δημόσιου χώρου ως “τόπου” ή “μη-τόπου” Ιστορίας και Μνήμης. Προβληματισμοί, ερωτήματα και προτάσεις αξιοποίησης του τοπικού πολιτισμικού “παλίμψηστου” για την υλοποίηση project στο σχολείο και την κοινότητα – Ιωάννα Δεκατρή

Αξιοποίηση ιστορικών πηγών με ενδεικτική διδακτική προσέγγιση του Ψυχρού Πολέμου – Παναγιώτης  Γατσωτής

Έμφυλες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Ιστορίας. Μελέτη περίπτωσης: Το εργοστάσιο Λιπασμάτων στη Δραπετσώνα – Ελένη Πατσιατζή

Γεννιόμαστε ως Ιστορία: το θέατρο-ντοκουμέντο και 10 σφηνάκια για την Επανάσταση – Νατάσα Μερκούρη